By September 25, 2015 0 Comments Read More →

Rahsia Kurus Dengan Mengawal Nafsu Makan

Petua ini ramai lagi yang belum tahu rasanya. So hari ini saya nak berkongsi dengan anda cara mengawal nafsu makan untuk sesiapa sahaja yang ingin lebih kurus dari berat yang sekarang.

Mesti ramai yang tak tahu, penggunaan pinggan yang berwarna biru dapat membantu kita merubah mood dan nafsu makan kan?

Yer betul.. Nafsu makan boleh berubah kalau kita menukar pinggan kita kepada warna BIRU.

tipskurus

Tak percaya? Cuba anda buat uji kaji sendiri. Lepas tu nanti tengok lah perubahan yang mungkin anda akan rasai. Mungkin anda sendiri tak perasan mood anda boleh bertukar.

KAJIANG MENGATAKAN: Warna biru dapat bantu kita makan kurang daripada biasa..

Ini kajian yang kata yer. Bukan saya yang cakap. πŸ™‚

Tapi bagi saya tak salah mencuba. Bukan kena kos tinggi pun. Cuma kena beli pinggan berwarna BIRU je.

Sharekan kepada rakan anda..

0 0 vote
Article Rating
Klik Share Ya!!!
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x