Family Aildilfitri 2015

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Apa khabar pembaca blog Nadia Musa. Saya doakan anda semua sihat di samping keluarga tersayang. Kali ni nak bercerita kami meraikan Aidilfitri pada tahun 2015.

Malam Raya

Seperti biasa, kami akan bermalam di Changkat pada malam raya pertama. Tapi malam sebelumnya kami makan besar. Saya belanja sempena dapat Bonus untuk tahun 2015. Alhamdulillah, rezeki ku dapat, ku berkongsi dengan family.

Aidilfitri KL062

Tengah tunggu makanan.

Aidilfitri KL060

Mr Hubby selfie la tew.

Aidilfitri KL064

Yeayy ..makanan dah sampai.

Aidilfitri KL066

The latest baby in Najib Family.

Aidilfitri KL069

Anak-anak buah berposing.

Aidilfitri KL071

Perut dah kenyang, lepak pulak, tak larat nak bangun. Nasib baik solat magrib sebelum makan.

Raya Pertama

Hari raya pertama di umumkan jatuh pada 17 July 2015.

Aidilfitri KL018

Wefie di kampung halaman. ๐Ÿ™‚

DCIM107GOPRO

Wefie lagi bersama keluarga mertua.

DCIM107GOPRO

Ketupat asli tu tau.

DCIM107GOPRO

Bersama keluarga mertua.

Aidilfitri KL025

Dah sampai Desa Coalfield, kampung halaman ku.

Aidilfitri KL031

Posing. Photographer Zufar ambil gambar.

Aidilfitri KL027

Baju semua sama jenis, color je lain-lain.

Aidilfitri KL028

Baju saya dan nawa sama color. ๐Ÿ™‚

Aidilfitri KL054

Bersama anak-anak buah dan ciksu.

 

Aidilfitri KL029

Ramai tetamu yang hadir.

 

 

 

Aidilfitri KL042

Penuh rumah, alhamdulillah, meriah.

Aidilfitri KL048

Masa ni saya dan Mr Hubby tak sampai lagi..huhu

Aidilfitri KL038

Punya ramai tetamu sampai duduk kat tangga..hehe

Sekian, adilfitri untuk tahun ni. Akan bersambung di Kota Bharu, Kelantan.

0 0 votes
Article Rating
Klik Share Ya!!!
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x