By November 22, 2014 0 Comments Read More →

Convocation My Brother Dr Muhammad Sharfi Najib

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Hari ni saya nak berkongsi cerita hari bersejarah buat abang kedua saya, Dr Muhammad Sharfi bin Najib. Saya sebagai adik berasa bangga dengan kejayaan abang saya. Alhamdulillah, Allah memberi anugerah ini kepada beliau. Sejuk perut ibu saya mengandung. ๐Ÿ™‚

UiTM

Tarikh bersejarah ini jatuh pada 22 November 2014 di UiTM Shah Alam. Alhamdulillah, kami sekelurga dapat berkumpul meraikan hari bersejarah ini.

Sehari sebelum tu kami sekeluarga dah makan besar bersama-sama. Terima kasih ku ucap kepada abang saya kerana belanja kami sekeluarga. Semoga di murahkan rezeki lagi. Dia belanja tempat favorite kami sekeluarga, Fishke di AU2, Keramat. Sedapp wooo…Western Food. Makanan sedap, harga pun berpatutan. Boleh melawat FB mereka untuk maklumat lebih lanjut.ย https://www.facebook.com/pages/Fiske-Steakhouse-Au2/136475303073468

Fishke Stakehouse 1

Fishke Stakehouse 3

Fishke Stakehouse 4

Majlis bermula seawal 9 pagi. Hanya ibu bapa dan isteri boleh masuk dewan. Tetamu-tetamu yang lain berada di luar dewan, boleh tengok screen yang di rakam dari dalam.

gambar dan video

Selepas majlis kat dalam sudah selesai, kami di luar menanti para pelajar yang telah tamat habis belajar keluar berjumpa dengan keluarga masing-masing untuk bergambar bersama-sama buat kenangan.

Convocation UiTMIMG_3465

Convocation UiTMIMG_3467

Convocation UiTMIMG_3468

Convocation UiTMIMG_3473

Bersama saya dan Mr Hubby

Convocation UiTMIMG_3474

Bersama kakak ku Natasha

Convocation UiTMIMG_3477

Bersama Ma dan isteri

Convocation UiTMIMG_3478

Bersama Isteri

Convocation UiTMIMG_3480

Bersama Isteri dan Anak-Anak

Convocation UiTMIMG_3482

Tiga Beradik

Convocation UiTMIMG_3484

Anak-Beranak. Ma paling Comel.

Bergambar bersama keluaga di luar dewan.

Convocation UiTMIMG_3493

Bersama Isteri

Bergambar bersama kakak ipar di dalam studio.

Convocation UiTMIMG_0523

Keluarga Najib

Convocation UiTMIMG_0509

Keluarga Najib

Convocation UiTMIMG_0531

Keluarga Najib

Bergambar kat Masjid UiTM.

Convocation UiTMIMG_0468

Saya bersama Baju Convo

Convocation UiTMIMG_0471

Nawa adik bongsu saya bersama baju Convo

 

Masing-masing berangan nak dapat Dr Professor macam abang kami..hehe..

Saya doakan semoga abang ku terus maju sehingga mencapai Professor Madya untuk membantu generasi-generasi sekarang menambah ilmu.

 

 

 

 

 

0 0 votes
Article Rating
Klik Share Ya!!!
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x