#1 Tips Langsing Bersama Shaklee – Detok

 


Kenapa Perlu Detok?

Pernahkah anda cuba berdiet untuk menurunkan berat badan atau tujuan pelangsingan tetapi hasil daripada diet yang anda lakukan itu tidak nampak kesannya?

Apa akan jadi sekiranya ini berlaku kepada kita? Kebiasaannya, orang akan cepat putus asa kerana apa yang diharapkannya tidak menampakkan hasil yang diinginkkan. Betul Tak?

Punca bagi masalah di atas adalah berkemungkinan besar daripada DETOK. Tahukan anda bahawa proses Detok adalah proses yang sangat penting untuk tubuh kita meneutralkan , mengubah atau menghapuskan bahan-bahan yang ridak DIPERLUKAN dan juga TOKSIN.

Detok adalah penting untuk mengeluarkan TOKSIN berlebihan didalam badan. Bila toksin terlampau banyak, badan kita akan mengalami kesukaran untuk menyerap nutrient yang kita ambil samaada nutrient daripada diet pemakanan ataupun supplement.

Detok Dengan Herb-Lax


.
Herb-Lax telah terbukti BERKESAN dalam membantu proses detok pada hari ini. Ia membantu merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut. Herb-Lax juga membantu untuk mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak terhadap badan kita.
.
Ramuan asas produk ini tediri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia Mengandungi 9 Herba semulajadi: alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, locorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’s root. Sifatnya yang lembut menggalakkan tindakan  pembersihan yang lembut membuktikan kesesuiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.
.

Manfaat Utama Herb-Lax:

  • Pembersihan Najis yang Tersekat
  • Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  • Membantu Masalah Sembelit
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsung membantu masalah sembelit.
  • Mengempiskan Perut
  • Ia membantu dalam memberi kepejalan pada perut.
Untuk Pengetahuan anda, Saya sendiri telah mencubanya dan ia memang terbukti berkesan. Ramai rakan sekerja tegur yang perut saya tidak buncit macam sebelum ini. hehe…
.
Walaupun bilangan KG yang turun baru sedikit, Tetapi perubahan pada bentuk perut dan bentuk badan saya memang telah nampak perbezaannya…
.
Bukan hanya sekadar itu. Tetapi ia membantu saya dalam proses pencernaan. Sekarang kalau saya ke tandas untuk membuang yang BESAR tu, saya rasa bilangan yang keluar lebih dari biasa. (rasa puas la kalau buang). Macam dah takde yang tertinggal kat dalam dah. Hehehe.. Maaf kalau anda tengah baca ni sambil makan. 🙂 Tapi itu la yang sejujurnya apa yang saya rasakan..
.
Okay….
.
Jika anda sedang atau ingin melangsingkan badan, Cubalah ber-detok dulu untuk mendapatkan kesan yang optimum. Sekiranya anda berminat untuk mencuba produk Shaklee Herb-Lax ni kami amat-amat mengalu-alukan.
.
Semoga Anda dan Saya lebih “Sihat Dan Slim”.
.
-MD-
0 0 votes
Article Rating
Klik Share Ya!!!
Posted in: Shaklee
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x