Alhamdulillah, Dah Jumpa Ubat Kencing Manis Paling Berkesan Untuk Abang Saya

Cerita dalam entri kali ini saya akan berkongsi kepada anda semua macam mana kami temui Ubat Kencing Manis Paling Berkesan untuk abang saya yang sudah lebih 20 tahun menghidap kencing manis. Masalah kencing manis yang di alami oleh abang saya ini boleh di katakan dah teruk sebab setiap hari dia perlu menggunakan bantuan suntikan.

Adakah anda atau kenalan anda menghidap Kencing Manis?

Jika anda serius nak tahu RAHSIA Ubat Kencing Manis Paling Berkesan Yang Kami Temui Untuk Abang Saya, Anda WAJIB baca entri ini satu persatu ya.


Tahu tak? Sebenarnya Malaysia ni TOP 10 “ranking” dunia untuk masalah kencing manis ni. Dan lebih mengerikan, sebenarnya 1 daripada 5 orang di Malaysia ini adalah penghidap kencing manis. Ini adalah satu rekod yang menakutkan.

Dan, 70% penghidap kencing manis pula berisiko untuk buta dan kudung.

Sangat menakutkan, kami banyak melakukan research di internet untuk mencari maklumat berkenaan kencing manis. Rupanya ia memang sangat sangat berbahaya jika di biarkan tanpa rawatan.

Perkara Paling Bahaya Jika Kencing Manis Tidak Di Rawat Segera

  • Boleh Mengakibatkan Kerosakan Buah Pinggang
  • Serangan Jantung
  • Kudung 
  • Buta

4 MASALAH ini sudah memberi ketakutan yang sangat tinggi. Bayangkan, abang saya baru berumur 40an dan 4 orang anak anaknya juga masih kecil. Dan beberapa bulan lepas abang saya di sahkan yang buah pinggang nya dah mula bermasalah sampaikan doktor nak buat dialisis.

Ni saya nak bagi tahu kepada semua, rawatan dialisis ni memerlukan belanja yang sangat tinggi. Lebih kurang RM250 sekali rawatan dan biasanya seminggu perlu 3 kali rawatan. Jadi, Kos seminggu adalah lebih kurang RM750.

Abang saya bukanlah orang yang senang. Kerja hanya biasa biasa sahaja dan pendapatan pun hanya cukup makan untuk sekeluarga. Bayangkan kalau perlu buat rawatan yang memakan belanja RM750 seminggu, mana dia mampu tanggung kos rawatan tu. Nanti anak bini nak makan apa.

Takkan nak kena jual rumah macam orang yang dalam gambar bawah ni.

Ubat Kencing Manis

Ubat Kencing Manis Paling Berkesan

Sebenarnya ada lagi kesan sampingan selain dari 3 benda yang saya listkan kat atas tu. Nak tahu apa?

  1. Jangkitan kulat pada kulit
  2. Mudah di jangkiti penyakit seperti paru paru
  3. Lemah Syahwat
  4. Serangan Jantung
  5. Rosak Urat Saraf

Sumber Ubat Kencing Manis Paling Berkesan

Jadi, Wujud ke ubat kencing manis paling berkesan ni? Boleh ke penyakit kencing manis di rawat? Bagi saya, sebagai umat islam kita wajib percaya bahawa tiada penyakit yang Allah turunkan tanpa ubatnya kecuali Mati.

Nabi telah bersabda:

Daripada Jabir bin Abdullah dari Nabi s.a.w sabdanya:

“Tiap-tiap penyakit itu(ada) ubatnya. Apabila menepati ubat terhadap penyakit tersebut, maka sembuhlah dengan izin Allah”

(Riwayat Muslim dan Ahmad)
Sumber JAIS

Jadi, selepas beberapa lama kami mencari ubat kencing manis yang terbaik. Akhirnya kami memutuskan untuk mencuba ramuan Polyphenol & Resveratrol.

Ya.. kami tahu ada doktor doktor yang terlebih taksub kepada perubatan moden akan cakap Kencing Manis ni tak ada ubatnya. Tapi kami yakin bahawa tak ada benda yang mustahil dalam dunia ini. Yang penting kami teruskan usaha sebaik mungkin. Selebihnya Doa & Tawakal.

Kenapa kami memilih ramuan ini? Kami tengok banyak sangat testimoni orang yang dah pulih dari kencing manis lepas mengamalkan Polyphenol & Resveratrol ni.

Apa yang kami faham, 2 nutrisi ini dapat membantu Memperbaiki Sel Rosak & Melindungi Sel yang masih baik daripada rosak.

Jadi, macam mana ia boleh membantu masalah kencing manis ni?

Sebelum itu, Kita perlu faham masalah kencing manis adalah di sebabkan Pankreas gagal berfungsi dengan baik. Punca pankreas gagal berfungsi dengan baik adalah disebabkan oleh banyak faktor. Tapi apa yang kita perlu tahu bahawa tugas Pankreas adalah untuk menghasilkan insulin. Jika Pankreas tidak dapat menghasilkan insulin dengan baik, bacaan gula dalam darah pun akan meningkat.

Pankreas adalah salah satu organ dalam sistem organ yang ada dalam badan manusia. Setiap organ manusia ini adalah terdiri daripada tisu & setiap tisu pula terdiri dari pada sel. Jadi, jika sel kita tidak rosak, maka tisu & organ juga akan berfungsi dengan baik.

Boleh rujuk gambarajah di bawah untuk lebih faham.

Ubat Kencing Manis Paling Berkesan Dengan Polyphenol & Resveratrol Dalam Vivix Shaklee

Jadi, kami dengan keyakinan yang tinggi percaya bahawa Allah jadikan polyphenol & resveratrol dapat membantu masalah kencing manis yang di hadapi abang saya.

Dab Kami memilih suplimen daripada shaklee yang bernama Vivix.

Vivix ni sangat bagus & mengandungi kandungan reveratrol yang sangat tinggi. Tak macam produk produk lain di pasaran.

Bagi kami vivix adalah produk yang terbaik. Alang alang nak berubat, lebih baik kita cari yang Terbaik. Bukan main beli produk produk yang tumbuh bagaikan cendawan sekarang ni. Takut sangat tengok macam macam produk suplimen di pasaran sekarang ni.

Jadi, vivix lah pilihan kami


Apa kata mereka yang dah rasa kesan Ubat Kencing Manis Paling Berkesan dengan menggunakan vivix ni?


Dr Hasifah berkongsi pengalaman bapanya sendiri yang berjaya menurunkan bacaan kencing manisnya.

Ada banyak lagi testimoni lain, tapi cukup la setakat tu je saya kongsikan. Nanti panjang sangat pulak. Bila saya tengok banyak sangat testimoni ni, Keyakinan saya pun meningkat untuk memberikan vivix kepada abang saya. Terutamanya apa bila saya dengar sendiri Perkongsian Dr Hasifah. Nasib baik, masa Dr Hasifah bercerita tu ada rakan yang record. So dapat lah saya attached kan di sini.

So, macam mana dengan abang saya?

Selepas sebulan abang saya menggunakan vivix secara consistent alhamdulillah bacaan kencing manis telah normal. Sangat ajaib, syukur alhamdulillah. Semuanya atas izin Allah, yang penting kita perlu usaha.

Dulu bacaan kencing manis abang saya di sekitar 22 & terpaksa menggunakan suntikan insulin setiap hari. Pernah juga sekali tu bacaan kencing manis abang saya terlampau tinggi sampai alat bacaan tu tak boleh baca.

Ini gambar abang saya dan bacaan kencing manis terkini.

Alhamdulillah.. sekarang dah normal. Kalau anda ada masalah kencing manis saya sangat sarankan cuba kaedah ni.


Mana nak dapat produk vivix untuk ubat sakit kencing manis anda? 

Nasihat saya jangan beli dari sembarangan tempat. Benda ni tak ada di jual di farmasi atau toko toko jamu. Anda boleh terus hubungi Shaklee Distributor yang telah berdaftar. Anda hanya perlu hubungi no telefeon di bawah.

Whatsapp ke 019-2222 642

Harga masa entri ini di tulis adalah RM503 sebotol. Tapi saya yakin anda boleh dapat diskaun kalau anda whatsapp nombor telefon di atas. Anda boleh dapat diskaun sebanyak RM200 kalau anda bijak.

Jadi, hubungi nombor tertera dengan kadar segera.

Whatsapp ke 019-2222 642


Okay, itu saja perkongsian pada kali ini. Semoga bermanfaat & jangan lupa kongsikan pada rakan/kenalan anda ya.

Jumpa di lain masa.

Hi… Saya adalah penulis entri di atas.

Anda boleh follow saya dengan klik butang “sosial media” di bawah.

Atau, Saya juga boleh di hubungi melalui nombor telefon 019-6222 642.

Untuk whatsapp Klik butang whatsapp di bawah.

Klik Share Ya!!!
Posted in: Umum & Pelbagai

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of